Weryfikujemy dotychczasowe metody i narzędzia wykorzystywane w codziennym przetwarzaniu danych, oceniamy ich skuteczność oraz opracowujemy i realizujemy plan działań, który pozwoli Ci efektywniej korzystać z posiadanych zasobów.
Standaryzacja i deduplikacja stanowią podstawę wszelkich działań marketingowych. Dlaczego?
Wyobraź sobie sytuację, że chcesz przetworzyć dane i zrobić potrzebne analizy w oparciu o kilka plików i zróżnicowany zapis danych klientów. Zajmie to dużo czasu i pochłonie wiele energii a wyniki mogą być i tak niepełne.
Porządkujemy dane i łączymy je w jeden zbiór o jednorodnym formacie poprzez m.in.
Dzięki tym działaniom:
Segmentacja i profilowanie zbiorów to kolejny etap prac z bazą. Pozwala na precyzyjne dostosowanie komunikatów do potrzeb i zainteresowań odbiorców tym samym podnosząc konwersję prowadzonych działań.
Segmentacje, które można wprowadzić odnoszą się do obszarów:
W ramach usługi opracujemy i zrealizujemy plan działań w celu zbudowania bazy klientów.
Jeżeli chcesz podnieść efektywność pracy z bazami, zwolnić własne zasoby do innych celów lub obniżyć koszty operacyjne, zachęcamy do powierzenia nam baz w zakresie zarządzania i czuwania nad ich jakością.